آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

نه ماهگیت مبارک گل مامان

1392/6/6 0:17
444 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی

عین همون 9 ماه که تو دلم بودی هر دوش دوران شیرینی بود چون تو رو داشتم اون 9 ماه که تو دلم بودی فقط متعلق به من بودی شاید شیرین تر بود اما الان که برای بابا هم هستی خودت زندگی رو برام شیرین کردیییییی

خیلی شیرینه خیلی زیباست وقتی مراحل رشدتو دارم هر روز میبینم وقتی نوزاد بودی چشمات خیلی خوب اطراف نمیدید منتظر بودم منو ببینیاطرافتو ببینی به وضوح دیدم که روز به روز توجهت بیشتر میشه چشمای کنجکاوت همه جا رو مبینه

وقتی نمیتونستی چیزی رو با دستت بگیری و کم کم یاد گرفتی

وقتی یاد گرفتی غلت بزنی چه قدر ذوق کردم وقتی تونستی سینه خیز بری وقتی تونستی هار دستو پا بری

وقتی تونستی دستتو بگیری و وایستی

وقتی تونستی از پله بالا بری

وقتی مرواریدات دراومدن

وقتی بعضی کلمه ها رو ادا میکنی وقتی صدام میکنی ماما

همه رو لحظه به لحظه دیدم خیلی زیباست خیلی شیرینه

الانم منتظرم راه بری قدم برداری

منتظرم صداتو بشنوم وقتی حرف میزنی و.....................

خلاصه نه ماهگیتم تموم شد و وارد 10 ماه شدی تو این ماه کلی کارای جدید میکنی که همه برامون شیرین و دوست داشتنی شده .

دست دست میکی همراه با نانای

دستت رو میگیری به همه جا و بلند میشی

همچنان وابسته ایی نماز که میخونم هی چادرمو میگیری و میوفتی فکر کنم باید نماز نشسته بخونم دیگهنیشخند

و اینکه هر روز داری بانمک تر از قبل میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)