آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

روزت مبارک گل ناز

1392/6/18 15:31
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم سلام همه کس مادر  سلام زندگیه من سلام هستی من سلام..........

فدات شم روزت مبارک امسال اولین سالیه که من دختر دارم . دخترم روزت مبارک

انشاله صد سال این روزو بهت تبریک بگم .اگه زنده بودمنیشخند

میگن خدا هرکیو دوست داره بهش دختر میده خدا جونیییی ممنون که منو دوست داشتی و بهم دختر دادی

هدیه ی منو بابایی به شما دو تا کتاب داستان بود که در لحظات اول یکیش رو ترکوندیزبان

عشق مامان و بابا همیشه پاینده باشییییییییییییییییییییییماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده(ني ني بوس)
2 مهر 92 23:39
قرررربون تو خاله ناز


فدات مائده جون
مامان هدیه
13 مهر 92 11:21
سلام خوبی؟ من آپ جدید کردم از اتاق پسرم وقت داشتی یه سر بزن بوووووووس


حتما خانومی