آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

شش ماهگیت مبارک

1392/2/23 0:23
145 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من، همه زندگی من!! امروز شش ماهه شدیهورا

اینقدر این شش ماه زود گذشت که باورم نمی شه، عکس های روزهای اول رو که می بینم دلم می خواد زمان توقف کنه تا من بتونم بیشتر از این روزهات لذت ببرم، روزهایی که هر لحظه اش برام یه دنیا می ارزه و هر روزش قشنگ تر از روز قبلِ.

خیلی خوشحالم که خدا هدیه ای به این قشنگی به ما داد و امیدوارم که بتونم از این هدیه به خوبی نگهداری نگهداری کنم....

خب از اتفاقات این چند روزه بگم:

 وقتی سرپا نگهت می داریم همش بپر بپر می کنی و تو بغل من یا بابایی که هستی وقتی بهت می گیم بیا بغلمون و دستمون رو به سمتت دراز می کنیم تو هم دستات رو میاری جلو و می خوای بیای بغلمون...

دیگه اینکه یه ملحفه کوچیک می اندازیم روی صورتت و بعد صدات می کنیم، تو هم ملحفه رو می زنی کنار و دالی بازی می کنیم، و تو هم کلی ذوق می کنی، تازه گاهی هم خودت بیشتر زیر ملحفه می مونی تا ما بیشتر صدات کنیم و بعد یهو پارچه رو می زنی کنار.... ما که از بازی کردن باهات سیر نمی شیم...

همچنان موسیقی رو خیلی دوست داری، رقص رو هم همینطور،

قلقلکی شدی و بیشتر جاهای بدنت قلقلکی هستن...

تازگی ها پاهات رو می گیری تو دستت و کلی باهاشون بازی می کنی...

کلی وروجک شدی و کلی هم بلا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)