آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

روزمره

1391/11/10 16:30
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم  عروسکم   عشقم  داری یواش یواش دو ماهگی هم تموم میکنی مامانی . اینقدر دوست داشتنی و تو دلبرو شدی که نگو . منو بابایی هر شب کلی قربون صدقه ات میریم . تو هم که ناقلا بابایی که از سر کار میاد کلی براش میخندی وخودتو تو دلش جا میکنی . عزیزم شبا با میخوابی یعنی بابیی هر شب میخوابونتتقلب عادت کردی شبا باید تو بغلش بخوابی . هفته پیش من سرما خوردم و روز بعد یگانه مریض شد فرداش هم تو و بابایی و خاله نرگس از من گرفتید .کلی عزاب وجدان گرفتم . هممون رفتیم دکتر .خدا رو شکر زیاد سرما خوردگی  تو جدی نبود و با یه قطره بینی خوب شد. البته مامان ملیح هم ٢روز اومد مریض داری . طفلی خیلی زحمت مارو میکشه. کلی هم شما رو دوست داره و هر وقت میاد اینجا شما رو حموم میبره. از خودم هم که بخوام بگم  دارم یواش یواش رو روال میوفتم و کارای تو رو با کارای دیگم فیکس میکنم . عروسک من ممنون از خدام که تورو به ما هدیه داد چون زندگی با تو رنگ و بوی دگری پیدا کرد .

این عکس بعد از یک حمام جانانه

 

 

 

دخملم با لباس جدید

دخملم با باباش

شبا گاهی اوقات که نمیخوابی بابایی پتوت رو میپیچه دورت و میگه که شبیه کرم ابریشم میشی و با هم بهت میگیم ابریشم خانومنیشخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)