آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

برای تو مینویسم

1392/2/19 10:17
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی مامان که دلم برات یه ذره شده بغل

می خوام یکم با دختر گلم اختلاط و درددل کنم همونطوری که میدونی من و بابایی تقریبا ٤ ساله که با هم ازدواج کردیم و تو تمام این مدت تصمیم نداشتیم که بچه دار بشیم من چیزایی رو که از بچه داری می دونستم فکر می کردم که هیچ وقت دلم نخواد و یا اینکه نتونم که بچه دار بشم و مسئولیت به این سنگینی رو قبول کنم همه همش می گفتن وای بچه دار شدن سخته و چنینه و چنانه و مسئولیتش سنگینه و بچه به چه درد می خوره و واسه آدم چیکار می کنه و از این حرفا..... اما گذشت و گذشت تا اینکه من و بابایی احساس نیاز کردیم به اینکه یک بچه ای بیاد تو زندگیمون که بتونیم زندگیمونو فداش کنیم که به زندگیمون رنگ و لعاب تازه ای بده که دنیا رو برامون یک شکل دیگه بکنه و همینجوورم شد.... خیال باطل آره درسته بچه داری سخته حتی خیلی سخت تر از چیزایی که آدم می شنوه اما چی بگم از شیرینیش که با هیچ لذتی تو دنیا قابل مقایسه نیست آره اگه کسی می خواد بچه بیاره که بعداً زحمتاشو جبران کنه همون نیاره بهتره اما لذت در آغوش کشیدن بچه خودت رو نمیشه با هیچ نوزاد دیگه ای مقایسه کرد حتی بچه نزدیکترین ها به خود آدم.چشم

آره پرنسس کوچولوی مامان تو با اومدنت به دنیای ما شیرینی دادی که هیچ وقت قبل از اون تجربه نکرده بودیم تو دنیای مارو دگرگون کردی و ما به خاطر این نعمت بزرگ باید همیشه شکرگزار خداوند مهربون باشیم.قلب

حالا بذار یکم از سختیای مادرشدن بگم همیشه وقتی اینور و اون ور تو سایتا و کتابا از مزایای شیر مادر می خوندم تعجب می کردم که حالا چرا اینقدر تبلیغ می کنن مگه یه شیر دادن چقدر سخته که اینقدر براش تبلیغ می کنن اما تا وقتی خودم اینکارو نکرده بودم از سختیاش نمی دونستم وقتی آدم از خودش بچه اش رو تغذیه می کنه باید حواسش به همه چیزهایی که میخوره باشه حتی باید حواسش به احساسات درونیش هم باشه آدم نمیتونه یه موقع هایی که داره از خستگی میمیره این وظیفه رو به هیچ کس دیگه ای حتی بابای بچه محول کنه آدم موهاش میریزه، استخون درد میشه، یه وقتایی درد سینه میگیره و یک کسی هم مثل من که نینیش بد شیر میخوره باید کلی کلنجار بره و راه بره که بتونه بچش رو با زور از شیر خودش تغذیه کنه  همه بهم میگن چه قدر سخته و چه مکافاتی داره اما نمیدونن که چه لذتی داره آدم برای نوگل زندگیش سختی بکشه نمی دونن لذت مادر شدن اینقدر زیاده که این زحمتا پیشش هیچه نمی دونن که وقتی پاتو میذاری خونه و سلام می کنی و بچه ات واست ذوق میکنه انگار دنیا رو بهت دادن از همین جا دعا می کنم که خدا طعم این لذت شیرین رو به همه کسایی که دوست دارن بچشونه الهههههههی آمییییییییییییین

من قلم خوبی ندارم چون خیلی اهل نوشتن نیستم اما سعی می کنم با همین کلمات ساده حسمو برات بنویسم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و بدونی که مامان چقدر دوست داره دخترکم ماچقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)