آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

هفت ماهگی

1392/3/23 16:38
284 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من امروز ٧ ماهه شدی.

باورم نمیشه که ٧ ماهه پیش مایی و زندگیمون و از این رو به اون رو کردی .

چون بابایی ماموریت هنوز چکاپ نرفتیم ولی حدودی فکر کنم ٧کیلو و قدت هم ٧٠ هست .

فعلا نه میشینی نه سینه خیز میری نه دندون دراوردینیشخند معلومه خیلی فعالی

آخ آخ از آواز خوندنت موقع خوابیدن بگم چند وقته که عادت کردی وقتی می خوای بخوابی شروع می کنی با صدای بلند آآآآآآآآآآ گفتن تا بخوابی خییییییییییلی خنده دار میشی اینقدر میگی تا مثل یه عروسک باطریت تموم بشه و خوابت ببره ازت فیلمم گرفتم چشمک

یه هفته ده روزی میشه که بابا میگیناراحت اینهمه من زحمت میکشم شما اول گفتی بابا خنثی

دد هم  میگی .

دیگه مثل قدیم به دستت خیره نمیشی فکر کنم دیگه فهمیدی این دستته و چه کاراییهایی داره .

عادت جدیدت اینه که شیر میخوری یا با گردنبند من بازی میکنیلبخند

یا موهامو میکنیخنثی

یا لبمو چنگ میندازی ناراحت

یا دست میکنی تو دهنمو لثمو چنگ میندازی و خون میادگریه

در آخر وقتی سیر میشی به جای تشکر با اون لثه هات گاز میگیریعصبانی

همچین دختری دارم من نیشخند

من و بابا حامد و کلا میشناسی ، از بغل مامان ملیح بغل هیچکی نمیری .

خاله نرگس دو هفته دیگه همبازیتو به دنیا میاره ، هر وقت بغلت میکنه با پاهات میخوای از دل قلمبش بالا بری .

اینم قسمت قشنگ ماجرا:

اینجا به زور نشونده بودمت . با مزه افتادینیشخند

جوجو خوشگلم شرمنده یه چند وقت نمیدونم چرا حس و حال عکس انداختن ندارم به همین دلیل  تو از ماه ٦ و ٧ زیاد عکس نداری . قول میدم دوباره فعال بشم.

آرزو یادت باشه تو شیرین تریت آرزوی مایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)