آرزو ساداتآرزو سادات، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آرزوی زندگی ما

اولین مروارید

1392/3/24 17:07
292 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عروسک من

یه هفته پیش خاله نرگس بهم گفت که میخوای دندنون دراری ولی من زیاد جدی نگرفتم تا اینکه پریشب خیلی بیتاب بودی نگاه کردم دیدم لثه ت کلی متورم و قرمزه و فرداش داشتم اب میدادم بهت که یهوصدای برخورد دندونت با لیوان اومد  بغلهوراهوراهورا مباااااااااااااااااااارکه هورررررراااااااااااااااا بزن دست قشنگرووووووووووووو شله شله تشویقتشویقتشویقتشویق تشویق دیروز تو هفت ماه و پنج روزگی وقتی خونه مامان مریم بودیم این اتفاق افتاد وااااااااااااای نمی دون یکه چه ذوقی زدم و جیغ کشیدم و به بابایی گفتم دندونش دراومده زبان خیلی لذت بخشه که آدم لحظه ه لحظه بزرگ شدن دخترشو ببینه و همه این لحظات رو تجربه کنه خیال باطلفرشتهالبته یه چند روزی حواسم بود به لثه ات و احساس می کردم که یه خبرایی و همش منتظر بودم تا بالاخره دندون مرواریدیت لثه ات رو بشکافه و تو دهنت جوونه کنه نیشخند

دیشب یه لباس سبز  مغز پسته ایی تنت کرده بودم وبابا هی بهت میگفت پسته

بعدا با عکس برمیگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)